کمبود آب آشاميدني در 5 روستاي سرايان

آب شرب روستاهاي نوبهار، خورزاد، بن خانيک، آويز و ابامنصوري سرايان کم است. دهيار نوبهار به نمايندگي از دهياران اين 5 روستا گفت: اهالي اين روستاها در روز فقط 2 ساعت از آب لوله کشي بهره مند هستند و اين مسئله مشکلات زيادي براي اهالي به وجود آورده است، از طرفي آب قنات هاي اين روستاها نيز آلوده است يا به دليل کم آبي مالکان اجازه استفاده از آن را نمي دهند.

«شاهي» با بيان اين که پيگيري ما براي رفع اين مشکل هنوز به نتيجه اي نرسيده است، افزود: مسئولان آب و فاضلاب سرايان دليل اين مشکل را کمبود آب و تانکر آبرساني اعلام مي کنند و ضروري است مسئولان شهرستان و بخشداري آيسک اين مشکل را به طور جدي و ويژه پيگيري کنند.