نوروز باستاني مبارك
در واپسين روزهاي سال 1389 هجري شمسي با آرزوي سلامتي برا هموطنانم فرا رسيدن عيد سعيد وباستاني نوروز را به دوستان وهمشهريان عزيزم تبريك وشادباش ميگويم به اميد ديدار در سال آينده وداشتن روزهاي خوب وخوش
بهار
بهار آمد كه غم از جان برد غم در دل افزون شدچه گويم كز غم آن سرو خندان جان و دل خون شد
گروه عاشقان بستند محملها و وارستند
تو داني حال ما واماندگان در اين ميان چون شد
گل از هجران بلبل، بلبل از دوري گل، هر دم
به طرف گلستان هر يك به عشق خويش مفتون شد
حجاب از چهرهي دلدارها، باد صبا بگرفت
چو من هر كس بر او يك دم نظر افكند مجنون شد
بهار آمد، بهار آمد، بهار گل عذار آمد
به ميخواران عاشق گو خمار از صحنه بيرون شد
حضرت امام خميني (ره)
.......................................................................................................
بــاز مـــی آیــــد بــــهـــار دلـنشین// بــاز بــلـبــل مــی
شــود با
گل قرین
بــاز صـــحــرا پـر شقایق می شود// بــاز روشــن قــلب عـاشق می شود
فــصــل ســـرد از هــیــبت باد بـهار// مــی کــنـــد از پــیـش روی او
فـرار
ســفــره هــا بــا هـفت سین آراسته// بــا گـــل مـــهـــر و صــفـــا
پیراسته
بــر ســر سفره جـوان و خُرد و پیر// ســبزه و آئــیــنـه و مــاهـی و سـیر
سـیـب و سـنـبـل در کـنـار یــاسـمـن// عطربــیــد مـِشک چــون مُشک خُتَن
سرکه و سنجد، سماق و شمع و گل// عـــیـــد آمــد بـــا دف و ســاز و دُهُل
ســال نــوتـحـویل و سال کهنه رفـت// هــم دل مــا تـازه شد هم شال و رخت
یــا مــُقــلّب،قــلب مـــارا شـــاد کــن// یـــا مـــُدبّـــر
خـــانــــه را آبـــاد کـــن
یـــا مـــُحـــول ،اَحســــنُ الــّحالم نما// از بـــدیـــهــــا
فـــارغُ الـــبـــالــم نـما
ایـــن دل «جـــاویــد» را پـاک از ریـا//کُــن خــــدا ،ای قـــادر بـــی
مــنـتــها

وبلاگ خبری شهر آیسک در راستای اطلاع رسانی وانعکاس اخبار شهر آیسک به مسئولیت اینجانب جواد حاتمی راه اندازی شده ووابسته به هیچ حزب وگروه وجناحی نیست ومتعلق به تمام آیسکی ها می باشد.