کمک ۲۶۰ ميليون ريالي مردم آيسک به ساختمان هيئت اين شهر در مشهد
-معتمدان و خيران نيکوکار آيسک ۲۶۰ ميليون ريال به تهيه ساختمان هيئت چهارده معصوم(ع) اين شهر در مشهد مقدس کمک کردند.به گزارش خبرنگار ما، در مراسم هم انديشي و عزاداري شهروندان آيسک که در مشهد برگزار شد. سيد «عليرضا مهرداد» از محققان اين شهر در سخناني با اشاره به همت والاي مردم آيسک به بيان خاطراتي از حضور مردم آيسک در تظاهرات هاي سال ۵۷ در فردوس و رشادت هاي شهيداني چون عليرضا عربي، محمد رضا علمدار و... در اين موضوع پرداخت.
در ادامه مراسم حجت الاسلام دکتر «محمدابراهيم روشن ضمير» معاون دانشگاه علوم اسلامي رضوي در سخناني به اهميت و نقش انفاق و نيکوکاري در امور خداپسندانه پرداخت و شهر آيسک و مردمان آن را از بهترين و فعالترين افراد در مسائل مشارکتي و اجتماعي معرفي کرد. وي نگاه بلند و انفاق کريمانه و مشارکت توأم با همت والاي مردمان آيسک را منحصر به فرد و زبانزد عام و خاص دانست.
در اين مراسم پس از ذکر مصيبت و عزاداري «سيد حسن برومند» مدير انجمن خيران شهرستان سرايان و عضو هيئت امناي اماکن مذهبي استان خراسان جنوبي در سخناني به افتخارات مردم آيسک و جلودار بودن آن ها در صحنه هاي انقلاب، دفاع مقدس، مدرسه سازي و مشارکت در امور خير و مذهبي- فرهنگي اشاره کرد.وي از کمک ۲۰۰ ميليون ريالي مردم نيکوکار آيسک طي سال گذشته به هيئت چهارده معصوم(ع) اين شهر در مشهد خبر داد.
در ادامه «بني اسد» رئيس هيئت امناي هيئت چهارده معصوم آيسک در مشهد در سخناني با اشاره به روند شکل گيري اين هيئت و انتخاب هيئت امنا و خريداري ساختمان براي اين مجموعه گفت: همشهريان آيسکي مقيم مشهد در سال گذشته ۷۰۰ ميليون ريال به اين بناي خير کمک کرده اند و امسال نيز جذب کمک براي پرداخت ديون ادامه دارد.در ادامه ميهماناني که از شهر آيسک به اين مکان آمده بودند. ۲60 ميليون ريال به اين بنا و مجموعه مذهبي- فرهنگي- اجتماعي کمک کردند.
وبلاگ خبری شهر آیسک در راستای اطلاع رسانی وانعکاس اخبار شهر آیسک به مسئولیت اینجانب جواد حاتمی راه اندازی شده ووابسته به هیچ حزب وگروه وجناحی نیست ومتعلق به تمام آیسکی ها می باشد.