در يک همايش منطقه اي در فردوس مطرح شد
مسئول ستادهاي نماز جمعه شهرهاي فردوس، بشرويه، سرايان، سه قلعه و آيسک از کمبود اعتبار اين ستادها انتقاد کردند.به گزارش «خراسان جنوبي»، مسئولان ستادهاي نماز جمعه استان از کمبود اعتبار ستادهاي نماز جمعه و طولاني شدن انتصاب امام جمعه سه قلعه در همايش منطقه اي ستادهاي نماز جمعه فردوس، بشرويه، سرايان، سه قلعه و آيسک انتقاد کردند.رئيس دفتر مسئول شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور در اين همايش که در هيئت رزمندگان اسلام فردوس برگزار شد، گفت: مسئولان ستادهاي نماز جمعه بايد دائم به سوي وضعيت مطلوب حرکت کنند. برنامه ريزي، مشورت، مشارکت جوانان و سازماندهي خانواده هاي مذهبي چهار پيشنهاد محوري براي حرکت به سمت وضعيت مطلوب است.
حجت الاسلام «طباطبايي» افزود: جوانان آماده اي داريم و بايد با برنامه در جذب آنان بکوشيم و با برنامه ريزي 6 ماهه و يک ساله يا در مناسبت هاي مختلف سال و اوقات فراغت نگذاريم دشمن دانش آموزان و جوانان مان را شکار کند.وي با تأکيد بر ضرورت سازمان دهي خانواده هاي مذهبي شهرها ادامه داد: امام جمعه هر شهر مي تواند با شبکه آموزش و از طريق يک سايت اين خانواده ها را سازماندهي و با بسيج امکانات و همکاري و اجراي مسابقات مختلف در اين زمينه فعاليت کند.فرماندار فردوس نيز در اين همايش با تأکيد بر لزوم ايجاد نشاط و شادابي در نمازهاي جمعه گفت: جذب جوانان بايد مهم ترين برنامه ستادهاي نماز جمعه باشد و هر شهري که جوانان بيشتري از آن در نماز جمعه شرکت کند آينده درخشان تري خواهد داشت.
وبلاگ خبری شهر آیسک در راستای اطلاع رسانی وانعکاس اخبار شهر آیسک به مسئولیت اینجانب جواد حاتمی راه اندازی شده ووابسته به هیچ حزب وگروه وجناحی نیست ومتعلق به تمام آیسکی ها می باشد.