انتقادها از کمبود اعتبار ستادهاي نماز جمعه 5 شهر استان
خراسان جنوبي - مورخ یکشنبه 1391/12/20 شماره انتشار 18361

 مسئول ستادهاي نماز جمعه شهرهاي فردوس، بشرويه، سرايان، سه قلعه و آيسک از کمبود اعتبار اين ستادها انتقاد کردند.به گزارش «خراسان جنوبي»، مسئولان ستادهاي نماز جمعه استان از کمبود اعتبار ستادهاي نماز جمعه و طولاني شدن انتصاب امام جمعه سه قلعه در همايش منطقه اي ستادهاي نماز جمعه فردوس، بشرويه، سرايان، سه قلعه و آيسک انتقاد کردند.رئيس دفتر مسئول شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور در اين همايش که در هيئت رزمندگان اسلام فردوس برگزار شد، گفت: مسئولان ستادهاي نماز جمعه بايد دائم به سوي وضعيت مطلوب حرکت کنند. برنامه ريزي، مشورت، مشارکت جوانان و سازماندهي خانواده هاي مذهبي چهار پيشنهاد محوري براي حرکت به سمت وضعيت مطلوب است.

حجت الاسلام «طباطبايي» افزود: جوانان آماده اي داريم و بايد با برنامه در جذب آنان بکوشيم و با برنامه ريزي 6 ماهه و يک ساله يا در مناسبت هاي مختلف سال و اوقات فراغت نگذاريم دشمن دانش آموزان و جوانان مان را شکار کند.وي با تأکيد بر ضرورت سازمان دهي خانواده هاي مذهبي شهرها ادامه داد: امام جمعه هر شهر مي تواند با شبکه آموزش و از طريق يک سايت اين خانواده ها را سازماندهي و با بسيج امکانات و همکاري و اجراي مسابقات مختلف در اين زمينه فعاليت کند.فرماندار فردوس نيز در اين همايش با تأکيد بر لزوم ايجاد نشاط و شادابي در نمازهاي جمعه گفت: جذب جوانان بايد مهم ترين برنامه ستادهاي نماز جمعه باشد و هر شهري که جوانان بيشتري از آن در نماز جمعه شرکت کند آينده درخشان تري خواهد داشت.