برگزاري نشست تربيتي حلقه هاي صالحين در آيسک

عرب نجات: نشست تربيتي حلقه هاي شجره طيبين صالحين آيسک با حضور بيش از 200 نفر از اعضاي اين حلقه ها در مسجد جامع اين شهر برگزار شد.در اين نشست که از سوي شوراي صالحين پايگاه مقاومت شهيد بهشتي و شهيد آويني آيسک با هدف ارتقاي رشد تربيتي برگزار شد «مهدي زاده»، استاد حوزه و دانشگاه قم با مهم دانستن نقش تربيت در کنار آموزش توليت آن را علاوه بر مدرسه، بر عهده خانواده، جامعه و رسانه عنوان کرد.«محمدزاده»، سرگروه حلقه صالحين پايگاه شهيد بهشتي نيز هدف از تشکيل اين حلقه ها را افزايش آموزه هاي تربيتي، مهارتي، معرفتي و بصيرتي دانست.200 نفر از بسيجيان آيسک در 10 حلقه صالحين فعاليت مي کنند.