اعلام برنامه هاي بزرگ داشت هفته دفاع مقدس در آيسک

 برنامه هاي بزرگ داشت هفته دفاع مقدس و گرامي داشت ياد و خاطره حماسه سازان 8 سال جنگ تحميلي در آيسک برگزار مي شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج آيسک در جلسه برنامه ريزي گرامي داشت هفته دفاع مقدس، برگزاري رژه نيروهاي بسيجي، برپايي نمايشگاه هفته دفاع مقدس با همکاري کانون فرهنگي سيدالشهدا(ع) آيسک، سرکشي و ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران و برگزاري مراسم شب شعر و خاطره ويژه رزمندگان را از مهم ترين برنامه هاي اين هفته در آيسک برشمرد.

ستوان يکم پاسدار «اکبري» از بهره برداري قنات بازسازي شده روستاي کريمو در هفته دفاع مقدس خبر داد. سرهنگ «علي پور»، فرمانده سپاه ناحيه مقاومت سرايان نيز رژه نيروهاي نظامي، انتظامي و بسيجيان، برگزاري مراسم پاياني طرح هجرت بسيج سازندگي، افتتاح کتابخانه عمومي سرايان و ديدار با خانواده شهدا را از برنامه هاي ستاد بزرگ‌داشت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان عنوان کرد.