گفت وگوبا مردم آیسک درباره ضرورت شركت در انتخابات
در حالی كه تبلیغات نامزدهای این انتخابات در آیسك به اوج رسیده رقابت تنگاتنگی بین دو نامزد اصول گرا و اصلاح طلب وجود دارد و نكته حائز اهمیت در این خصوص تاكید مردم بر حضور در پای صندوق های اخذ رای است.
یكی از شهروندان آیسك با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی و لزوم مشاركت حداكثری واجدان شرایط می گوید: به فرموده امام راحل (ره) میزان، رای ملت است و از آن جا كه نهادهای حاكمیتی در كشورمان با رای و انتخاب مردم مشروعیت دارند بنابراین همه ما وظیفه داریم در انتخابات و تعیین سرنوشت آینده كشورمان مشاركت داشته باشیم.
یكی از رانندگان آیسك هم می گوید: مقام معظم رهبری حضور در انتخابات را یك تكلیف و وظیفه شرعی و دینی اعلام كرده اند بنابراین ما هم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و ساكنان این كشور وظیفه داریم به ندای رهبرمان لبیك گفته و در انتخابات شركت كنیم.
«خاكسار» با اشاره به جایگاه والا و نقش تعیین كننده رئیس جمهور در اداره كشور و دولت افزود: حضور حداكثری مردم در انتخابات و تعیین فردی با رای بالا به عنوان رئیس جمهور برای آینده فعالیت ها و برنامه های كلان نظام در سطح بین الملل موثر است.
به گفته وی مردم آیسك روز جمعه با شركت در انتخابات دهم ریاست جمهوری مشت محكمی بر دهان یاوه گویان و شیاطین آن سوی مرزها خواهند زد.یكی از بانوان آیسك هم انتخابات را صحنه نمایش اقتدار ایرانیان می داند و می گوید: در شرایط كنونی این انتخابات از حساسیت ویژه ای برخوردار است و همه باید با احساس وظیفه برای ادای تكلیف وارد میدان شویم.
وی با تاكید بر حضور حداكثری در انتخابات و تعیین كاندیدای اصلح افزود: ملت ایران در این انتخابات هم با خلق حماسه ای از حضور آگاهانه، بار دیگر مراتب علاقه مندی خود را به نظام اسلامی ثابت خواهند كرد.
یكی از شهروندان زن هم شركت در انتخابات را یك حق طبیعی دانسته و حضور حداكثری در این عرصه را نشانگر انسجام و وحدت ملی می داند.به گفته رسولی با توجه به شرایط كنونی و غرض ورزی دشمنان داخلی و خارجی برای زیر سوال بردن نظام و انقلاب، حضور حداكثری و آگاهانه مردم در انتخابات برای اثبات بی نتیجه ماندن اهداف دشمنان و آگاه بودن ملت ضروری است.
شهروند دیگری هم از این شهرشهید پرور انتخابات را از اركان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نمونه بارز دموكراسی دانست و افزود: انتخابات حقی است كه نظام برای ملت قائل شده است و بنابراین باید از این حق اساسی به نحو شایسته بهره گرفت.احمدی درباره اخلاق انتخاباتی گفت: تبلیغات كاندیداها و طرفدارانشان باید در چارچوب قانون اساسی و به دور از هر گونه تخریب و توهین باشد چون این مسئله سلب اعتماد مردم و از بین رفتن فضای امن جامعه می شود.
وبلاگ خبری شهر آیسک در راستای اطلاع رسانی وانعکاس اخبار شهر آیسک به مسئولیت اینجانب جواد حاتمی راه اندازی شده ووابسته به هیچ حزب وگروه وجناحی نیست ومتعلق به تمام آیسکی ها می باشد.