تقاطع مرگ
اين روزها چهار راه مركزي شهر آيسك به تقاطع خطر تبديل شده است.تقاطع بلوار امام رضا(ع)و خيابان هاي معلم و توحيد در قلب شهر آيسك به دليل نبود چراغ راهنما و علايم هشداردهنده شاهد تصادفات ناگوار است.يكي دو هفته قبل تصادفي سهمگين در اين تقاطع سر و صداي همسايگان را بلند كرد و هفته گذشته نيز يك خودرو و موتور سيكلت با يكديگر برخورد كرده و سانحه آفريدند.خودرو براي فرار از حادثه درون آيلند وسط بلوار قرار گرفت و حادثه به خير گذشت. همسايگان اين چهارراه هيچ گاه در آسايش نيستند و با هر صداي ترمز و فريادي قلبشان فرو مي ريزد كه نكند شهروندي دچار حادثه شده است.از سوي ديگر متاسفانه سرعت گير هاي قبلي در محل مناسب تعبيه نشده و نبود چراغ راهنما نيز مزيد بر علت مي باشد.حداقل انتظار شهروندان آيسك توجه مسئولان به ويژه راهنمايي و رانندگي و شهرداري نسبت به رفع ناهنجاري است.از طرف ديگر مردم آيسك از مامور پليس راه كه در اين شهر اقدام به جريمه رانندگان مي كند گلايه مند هستنددر اين نزديكي اتفاقاتي روي مي دهد كه فرمانده نيروي انتظامي استان بايد براي حل آن چاره جويي كند.
+ نوشته شده در جمعه چهارم مرداد ۱۳۸۷ ساعت 15:54 توسط مدیر وبلاگ
|
وبلاگ خبری شهر آیسک در راستای اطلاع رسانی وانعکاس اخبار شهر آیسک به مسئولیت اینجانب جواد حاتمی راه اندازی شده ووابسته به هیچ حزب وگروه وجناحی نیست ومتعلق به تمام آیسکی ها می باشد.