تقدير نماينده مجلس از مردم
نماينده مردم شهرستان‌هاي سرايان، فردوس و طبس در مجلس شوراي اسلامي از حضور گسترده مردم درانتخابات 24 آذرماه تقدير كرد. دكتر محمدرضا اميرحسنخاني در محل شعبه اخذ راي مجلس خبرگان و انتخابات شوراها در شهر آيسك گفت: مردم با ايستادن در صف و با هر راي خود بارديگر ثابت كردند كه مدافع انقلاب و آرمان‌هاي امام راحل(ره) هستند.
وي با اشاره به انتظار طولاني مراجعان در شعب اخذ راي در شهر آيسك و روستاهاي منطقه خواستار افزايش حوزه‌ها در انتخابات آينده شد.