بخشداري قهرمان واليبال آيسك

همزمان با ماه مبارك رمضان، يك دوره مسابقات واليبال در آيسك برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما در اين مسابقات، 6 تيم در سالن ورزشي آيسك به مصاف هم رفتند و در پايان، تيم بخشداري آيسك به مقام قهرماني رسيد.
همچنين تيم شهرداري آيسك، نايب قهرمان شد و تيم دهياري كريمو نيز در جايگاه سوم قرار گرفت.