خبر
بخشداري قهرمان واليبال آيسك
همزمان با ماه مبارك رمضان، يك دوره مسابقات واليبال در آيسك برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما در اين مسابقات، 6 تيم در سالن ورزشي آيسك به مصاف هم رفتند و در پايان، تيم بخشداري آيسك به مقام قهرماني رسيد.
همچنين تيم شهرداري آيسك، نايب قهرمان شد و تيم دهياري كريمو نيز در جايگاه سوم قرار گرفت.
همزمان با ماه مبارك رمضان، يك دوره مسابقات واليبال در آيسك برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما در اين مسابقات، 6 تيم در سالن ورزشي آيسك به مصاف هم رفتند و در پايان، تيم بخشداري آيسك به مقام قهرماني رسيد.
همچنين تيم شهرداري آيسك، نايب قهرمان شد و تيم دهياري كريمو نيز در جايگاه سوم قرار گرفت.
+ نوشته شده در شنبه سیزدهم آبان ۱۳۸۵ ساعت 14:26 توسط مدیر وبلاگ
|
وبلاگ خبری شهر آیسک در راستای اطلاع رسانی وانعکاس اخبار شهر آیسک به مسئولیت اینجانب جواد حاتمی راه اندازی شده ووابسته به هیچ حزب وگروه وجناحی نیست ومتعلق به تمام آیسکی ها می باشد.