80 درصد مردم شهرستان سرايان مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت و از کلاه و کمربند ايمني استفاده مي کنند.رئيس پليس راهور شهرستان سرايان با اشاره به افزايش مشارکت شهروندان اين شهرستان در رعايت قوانين و مقررات رانندگي گفت: به دليل ارتقاي مشارکت مردم و افتتاح پليس راه شهرستان حوادث رانندگي در سرايان کاهش يافته است.ستوان يکم «سعادتمند» افزود: از ابتداي امسال 80 درصد مردم شهرستان سرايان و بخش آيسک از کلاه و کمربند ايمني استفاده و قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت کرده اند.رئيس شوراي اسلامي آيسک هم گفت: ترويج فرهنگ صحيح رانندگي، استفاده از کلاه ايمني توسط موتور سواران و کمربند ايمني و نصب علايم و تابلو در شهر و جاده ها رويکرد مردم را نسبت به رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي افزايش داده است.به گفته «روحي» حضور ماموران پليس راهنمايي و رانندگي در شهر آيسک و پليس راه و پليس راهنمايي و رانندگي سرايان در جاده هاي شهرستان در فرهنگ سازي و ارتقاي شاخص هاي رانندگي بدون خطر و ايمن موثر بوده است.
خلاء قانوني صدور قبض جريمه به استناد تصاوير دوربين ها رفع شد
به گزارش خراسان در اين همايش که در حاشيه نمايشگاه حمل و نقل و ترافيک شهري در نمايشگاه بين المللي مشهد و با حضور شرکت کنندگان در مسابقه پيامکي سازمان ترافيک مشهد برگزار شد، مديرعامل اين سازمان در سخناني با تأکيد بر لزوم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومي افزود: برابر قانون توسعه حمل و نقل کشور ۷۵ درصد جابه جايي مسافران بايد توسط ناوگان عمومي انجام شود و با توجه به حجم بالاي جابه جايي اتوبوس ها اگر مسيرهايي در سطح معابر به خطوط ويژه اختصاص يابد عين عدالت است چرا که هر اتوبوس معادل ۲۵ خودروي سواري و حتي بيشتر، مسافر جابه جا مي کند. دکتر «سيد مهدي امامي ميبدي» با اشاره به ۴ ميليون و ۲۰۰ هزار سفر شهري روزانه در مشهد افزود: ۳۰ درصد اين سفرها توسط سازمان اتوبوس راني پوشش داده مي شود و بر اساس مطالعات انجام شده خطوط ويژه علاوه بر محل هاي فعلي در نقاط جديد شهر از جمله خيابان طبرسي نيز توسعه خواهد يافت.

شهرداران کلان شهرهاي کشور، فرماندار مشهد و ۲ عضو شوراي شهر مشهد از ميهمانان اين همايش بودند.
به قيد قرعه به ۶ نفر از مجموع ۳ هزار نفر شرکت کننده در مسابقه پيامکي سازمان ترافيک و ۹ نفر از حاضران در مراسم جوايزي اهدا شد.
به فعالان حوزه رسانه و خبرنگاران برتر در مسائل ترافيکي و حمل و نقل عمومي شهر مشهد نيز لوح تقدير و يک دستگاه دوچرخه اهدا شد.
سرهنگ جعفري، مهرورز و شمقدري اعضاي شوراي شهر مشهد نيز دوچرخه خود را به حاضران در مراسم هديه کردند.
وبلاگ خبری شهر آیسک در راستای اطلاع رسانی وانعکاس اخبار شهر آیسک به مسئولیت اینجانب جواد حاتمی راه اندازی شده ووابسته به هیچ حزب وگروه وجناحی نیست ومتعلق به تمام آیسکی ها می باشد.