بسيجيان آيسک بام خراسان جنوبي را فتح کردند
اولين کوهپيمايي بسيجيان گروهان سيدالشهداي شهر آيسک از گردان 426 عاشوراي شهرستان سرايان به ارتفاعات سياه کوه (بام خراسان جنوبي) برگزار شد. «مقدس»، فرمانده گروهان سيدالشهداي شهر آيسک گفت: براي افزايش آمادگي جسماني و نظامي بسيجيان گروهان سيدالشهداي شهر آيسک ناحيه مقاومت سپاه بسيج شهرستان سرايان اولين برنامه کوهپيمايي به ارتفاعات سياه کوه را برگزار کرد.
+ نوشته شده در دوشنبه سی ام فروردین ۱۳۸۹ ساعت 16:24 توسط مدیر وبلاگ
|
وبلاگ خبری شهر آیسک در راستای اطلاع رسانی وانعکاس اخبار شهر آیسک به مسئولیت اینجانب جواد حاتمی راه اندازی شده ووابسته به هیچ حزب وگروه وجناحی نیست ومتعلق به تمام آیسکی ها می باشد.