بسيجيان آيسک بام خراسان جنوبي را فتح کردند

  اولين کوهپيمايي بسيجيان گروهان سيدالشهداي شهر آيسک از گردان 426 عاشوراي شهرستان سرايان به ارتفاعات سياه کوه (بام خراسان جنوبي) برگزار شد. «مقدس»، فرمانده گروهان سيدالشهداي شهر آيسک گفت: براي افزايش آمادگي جسماني و نظامي بسيجيان گروهان سيدالشهداي شهر آيسک ناحيه مقاومت سپاه بسيج شهرستان سرايان اولين برنامه کوهپيمايي به ارتفاعات سياه کوه را برگزار کرد.

گرامي داشت هفته سلامت در آيسک

 

 برنامه هاي گرامي داشت هفته سلامت براي دانش آموزان مقطع ابتدايي آيسک برگزار شد.به گزارش خبرنگار ما برنامه هاي هفته سلامت در حسينيه شهداي شهر آيسک ويژه دانش آموزان ابتدايي مدارس جلال آل احمد، برادران مهرداد و 15 شعبان توسط مربي بهداشت اين آموزشگاه ها برگزار شد.«زهره صلاتي»، مربي بهداشت اين مدارس گفت: در اين مراسم علاوه بر اجراي برنامه هاي شاد، دانش آموزان نقاشي 115 متري با موضوع «سلامت و شهرنشيني» کشيدند و زنگ بهداشت هم نواخته شد.